Info: browserul tau nu accepta cookies. Ca sa pui in cos produse si sa le cumperi, trebuie sa activezi cookies.
ImprimareE-mail
iLegis Profesional (50% reducere)


JuristPRO / AvocatPro (35% reducere**)
Vezi imaginea mare



Contact Marketing: 0233-206.563

FAX: 0233-211.020

JuristPRO / AvocatPro (35% reducere**)

Pune o intrebare despre acest produs

:





35% Reducere**

**Reducerea se aplica la preturile afisate in tabeul de mai jos


JuristPRO - Gestiunea și managementul dosarelor de instanță ale unei instituții/societăți


dashboard

JuristPRO - Gestiune dosare - cel mai nou și performant sistem de management și monitorizare a dosarelor de instanță, precum și a actelor interne, petițiilor și sesizărilor, cu caracter necontencios, care se pot transforma automat în dosar de instanță, oferind toate informațiile la zi despre litigiile aflate pe rolul instanțelor de judecată, posibilitatea de a completa aceste dosare cu documente noi, semnalarea prin alerte specifice a depunerii documentelor procedurale la termene, exportul și salvarea informațiilor, precum și un set de rapoarte.


import

Aplicația permite importul tuturor dosarelor de pe portalul instanțelor de judecată și/sau din fișiere Excel întocmite de către beneficiar. Prestatorul poate acorda asistență atât la încărcarea inițială a bazei de date, cât și la încărcările periodice, precum și la importul din fișierele Excel.


Posibilitate de a atașa legislația care stă la baza formulării unei acțiuni într-un dosar de instanță, practică judiciară (căutarea se efectuează într-o bază cu peste 5.000.000 de spețe) și jurisprudență similară, precum și de a consulta date din Buletinul Procedurilor de Insolvență despre o parte aflată în procedură de insolvență (sau despre care există indicii că ar intra în procedură de insolvență).


cautare

Filtre multiple și usor de aplicat -facilitați complexe de căutare a dosarelor şi a înregistrărilor din cadrul acestora - în funcție de multiple criterii (Număr/An dosar, Parte, Interval dosar, Obiect dosar, Instanţă, Complet instanţă, Avocat, stadiu dosar, cost, legislație aplicabilă dosar etc.), precum și filtrarea dosarelor cu termene apropiate.


Image result

Posibilitate a consulta elementele esențiale ale unui dosar, dintr-un Sumar dosar, cu un efort minim și prealabil stocării acestuia prin Import în aplicație, sau din lista dosarelor din aplicație.

 

Posibilitate de stabilire automată a stării dosarului, dacă a trecut un termen de X luni (stabilit de către beneficiar), de la ultimul termen din dosar și nu mai există alte acte procedurale pe dosar ( stare=finalizat, suspendat, perimat, redeschis, în funcție de informațiile existente pe portal ).

 


Image result for icon key

Posibilitate de alocare a drepturilor particularizate pe dosare (drepturi de consultare, modificare) de către directorul Departamentului juridic, pentru consilierii juridici/avocații din subordine și de auditare a activității juridice litigioase, inclusiv pentru structurile teritoriale subordonate, din afara instituției/societății.


calendar 3

Calendarul de evenimente reprezintă agenda activităţilor și termenelor dintr-un anumit interval de timp (zi, săptămână, lună, per utilizator, per unitate etc). Conducatorul instituției poate vizualiza prin intermediul Calendarului, precum și prin Notificarea automată, care se activeaza la deschiderea aplicației care sunt datele la care sunt/vor fi termene în dosarele instituției/societății.


Image result for icon clock

Termenele procedurale şi atenţionările - pot fi fixate prin alegerea datei dintr-un calendar şi avertizeaza utilizatorul la deschiderea, aplicaţiei asupra necesităţii depunerii actelor in timp util la dosarul cauzei sau prezentarea în instanță sau în fața altor autorități.


sms si E-mail

Alerte SMS și E-MAIL - pentru termenele din dosare, modificările care apar în dosarele monitorizate pe portalul instanțelor, precum și pentru atenționările personalizate, fixate de beneficiar la dosar, pentru anumite activități pe care rebuie să le desfășoare în legătură cu dosarul. Setarea dosarelor, precum și a frecvenței de atenționare trebuie efectuată individual de fiecare utilizator.


rapoarte

 

Rapoarte de activitate, statistice și la nivel de client/dosar

ü raport pe fiecare departament și user

ü rapoarte cu termenele si cu taskurile de îndeplinit

ü raport de cost pe fiecare dosar de instanță

ü raport configurabil în funcție de materii, obiecte, stadii, dosare etc

Posibilitate de a exporta integral în EXCEL orice raport, precum și posibilitatea de Tipărire a unei Liste cu dosarele din aplicație.


Etape dosar

Stadiile dosarului - evidențierea fiecărui stadiu al unui dosar, inclusiv a stadiului de executare silită și a termenelor aferente fiecărui stadiu în parte, precum și de adăugare manuală a unor stadii noi, în funcție de opțiunea utilizatorului.


Istoricul unui dosar – sub forma unei Fișe care redă inclusiv data, ora și minutul unei activități pe dosarul respectiv, începând cu introducerea acestuia în aplicație și cu repartizarea pe utilizator.


Image result for icon sort

Instrumente de ordonare a dosarelor: Dosare ordonate după stadii, obiect, termene, costuri, parte adverse etc. Posibilități de a conexa dosarele și de a le disjunge, dacă utilizatorul consideră că există o legătură între dosare, pentru a facilita accesul de la un dosar la altul. Aplicația conexeaza automat dosarul cu accesoriile sale și cu rejudecările.


cost 1

Costurile pe fiecare dosar. Userul are posibilitatea să înregistreze absolut toate costurile pe care le-a avut cu dosarul respectiv pornind de la taxa de timbru, rapoarte de expertiză, deplasări, cu posibilitatea de cuantificare totală a acestora etc. Oricând se poate face o statistică a costurilor pe dosare.


 

DE CE ESTE NECESARĂ APLICAȚIA JURISTPRO ORICĂRUI JURIST SI CARE ESTE CÂŞTIGUL UTILIZĂRII EI?

Ø stochează toate dosarele de instanţă gestionate de Departamentul juridic, repartizate pe utilizatori individuali;

Ø monitorizează dosarele comunicând userului (SMS și E-mail) orice termen pe care îl va avea întrun dosar, orice soluţie nouă care apare pe portalurile instanțelor, precum și orice activitate care trebuie întreprinsă pe un dosar;

Ø se sincronizează permanent cu portalul instanțelor și preia automat toate datele de pe acestea în dosarele aplicației;

Ø permite realizarea rapoartelor de activitate într-un timp scurt;

Ø permite identificarea cu ușurință a unui dosar din aplicație, prin multiplele filtre și instrumente de căutare, care se pot aplica individual sau cumulativ, așa cum sunt acestea detaliate mai sus


DE CE ESTE NECESARĂ APLICAȚIA JURISTPRO CONDUCERII UNEI INSTITUȚII/AUTORITĂȚI?

- poate oferi, în orice moment, informații asupra dosarelor instrumentate de către consilierii juridici/avocații din subordine (număr de dosare gestionate de un anumit jurist/avocat, termene pe dosare, dosare cu soluții favorabile/nevaforabile instituției, care este termenul pentru depunerea căii de atac)

-poate fi un instrument, nu numai pentru supervizare, dar și pentru evaluare corectă a activității profesionale a unui consilier juridic/avocat, în vederea avansării pe un grad/treaptă profesională superioară

Durează un timp relative scurt, realizarea oricărui RAPORT, privind:

> situaţia proceselor pe unitate / subunitate

> situaţia proceselor pe materia juridică, obiect, stadiu

> situaţia proceselor pe instanţă

> situaţia proceselor pe o perioadă de timp.

> situaţia proceselor finalizate, active etc, etc.

Totul se poate exporta în format EXCEL, astfel încât userul nu trebuie decât sa bifeze ce elemente dorește să conțină raportul.


Pentru a va oferi OFERTA FINANCIARA cea mai buna pentru institutia dumneavoastra, va rugam sa alegeti varianta, din tabelul de mai jos, optima de abonament lunar pentru SERVICII DE MONITORIZARE SI RAPORTARE ASUPRA DOSARELOR INSTANTA :

(Euro, fara TVA)

Tipul de licenta /

serviciul oferit

Varianta aleasa

Numar de dosare

de instanta active

100-300

30 EURO / luna

300-700

60 EURO/luna

700-1500

120 EURO/ luna

MAX. 3500

200 EURO/luna

Numar de dosare de instanta monitorizate si sincronizate

100-300

50 EURO/ luna

300-700

100 EURO/luna

700-1500

200 EURO/luna

MAX. 3500

400 EURO/luna

Numar de firme monitorizate in BPI

50-100

20 EURO/luna

100-300

40EURO/luna

300-500

80 EURO/luna

MAX 1100

160 EURO/luna

LICENTA

Numar de utilizatori

1-3

100 EURO

3-5

200 EURO

5-10

250 EURO

MAX 10

350 EURO

 



Pana in prezent avem un numar de peste 6000 de beneficiari: institutii publice si de stat, ministere, societati comerciale, societati cu capital mixt si strain, banci, birouri de avocatura si de consultanta, camere de comert, consilii judetene, locale, firme de consultanta si audit etc.

SSL Certificate

Acest program este protejat de legea drepturilor de autor. Programul poate fi folosit in mod legal doar insotit de licenta de utilizare. Distribuirea sau reproducerea programului sau a unei parti a acestuia, fara acordul autorului, va fi pedepsita de legile in vigoare!



Certificat ISO - 9001: 2008

Societatea are traditie în domeniul software si relatii de lunga durata cu clientii. Certificat ISO 9001: 2008 - Sistemul de Management al Calitatii - Nr. 958

iso2012

 

Certificat ISO 9001: 2000 - Sistemul de Management al Calitatii - Nr. 958/ 2004
OFERTA SPECIALA

Poti obtine pana la 50% reducere la achizitionarea unui abonament

iLegis

Pachete de servicii oferite

ONLINE

Pret

luna

iLegis START
15 Euro

iLegis Practic

30 Euro

iLegis BUSINESS

40 Euro

iLegis PROFESIONAL

60 Euro

 

JuristPRO / AvocatPro

consulta oferta detaliata

Plata se va face in lei la cursul oficial B.N.R.. La suma rezultata se adauga valoarea T.V.A

Testati varianta DEMO

Pentru a testa aplicatia Legis Plus, puteti folosi contul demonstativ:
utilizator / parola: demo -> aici - LegisPlus